ZEKER Digitaal

Servicebedrijf in Capelle aan den IJssel

Beoordeel servicebedrijf

2 recente beoordelingen

Beoordelingen ZEKER Digitaal

Afspraak was op korte termijn mogelijk
Kloppende prijsopgave vooraf
Probleem verholpen
Prijs in verhouding tot geleverd werk

Recensies ZEKER Digitaal

Bekijk in totaal 7 recensies:

F. Hoogendijk

Ik was bang dat al mijn bestanden verdwenen waren van mijn externe harde schijf. Deze had ik dringt nodig voor mijn werk. Hier door was ik erg in paniek. Ik belden Zaterdag ochtend vroeg naar Goerami. En werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan door Tim. Hij zei dat hij de situatie voorkomen begreep. En dat het geen probleem was om meteen langs te komen. Dit heb ik dan ook gedaan. Einden van de middag kreeg ik alweer een SMS dat de reparatie klaar stond. Tim zei dat hij alle bestanden heeft kunnen redden van harde schijf en heeft ze na net overleg, netjes op een USB gezet. En dat allemaal binnen 1 dag en voor een goede prijs. Helemaal super zeker een aanrader.

Beoordeeld op 20 december 2016

F. Van Rhijn

Vriendelijke eigenaar, vriendelijk personeel.
En met de expertise zit het ook wel
goed!
Was wel even zoeken waar ze naar toe waren verhuisd.

Beoordeeld op 25 maart 2016

Gerda

Ben hier geweest nadat mijn computer niet meer wilde opstarten. Binnen korte tijd ontving ik een sms dat mijn computer weer klaarstond om op te halen. Was niet teveel geld kwijt en probleem was verholpen. Top service!

Beoordeeld op 13 september 2014

Wilfred

Leuk pand echter is de kwaliteit die \"voorop\" staat ver te zoeken. Meestal hoor je na een reparatie een computer terug te krijgen die snel is. Tune up installeren kunnen we allemaal dat is geen reparatie. Erg duur ook trouwens!

Beoordeeld op 20 september 2011

Ron

Komt afspraken niet na. Na reparatie heeft hij externe harde schijf mee naar huis genomen en ik heb hier diverse malen contact over gehad. Zonder terugkoppeling helaas. Reparatie laten doen echter na 2 dagen hetzelfde probleem. Zou na vakantie contact met mij opnemen wat helaas ook niet gebeurde. Het lijkt er naar MIJN mening op dat hij hoopte dat er door mij geen actie zou worden ondernomen. Tot tweemaal toe gaf hij aan het probleem thuis te kunnen verhelpen maar in beide gevallen niet gelukt. Let wel uurloon is wellicht minder dan concurent echter naar geschatte reparatietijd moet je wel vooraf even informeren om zo niet voor verassingen te komen te staan.

Beoordeeld op 20 september 2011

Gerda

Heb mijn computer weggebracht omdat deze niet meer opstartte. Een dag later ontving ik een sms dat mijn reparatie klaar was en kon ik de computer komen ophalen. Goede service!

Beoordeeld op 18 juli 2011

Joeri Visser

Kon snel een afspraak regelen en het geleverde werk was perfect.

Beoordeeld op 21 november 2006

Terug naar ZEKER Digitaal.